אנו שמחים שבחרת לגלוש באתר משרד העלייה והקליטה!נשמח למילוי שאלון זה לצורך בקרה ושיפור השירות. תודה רבה על שיתוף הפעולה. * שימו לב! משוב זה עוסק בחווית הגלישה באתר האינטרנט של משרד העלייה והקליטה למידע בנושא זכויות אישיות וקבלת שירות ניתן להגיש פנייה במערכת לפניות הציבור פרטי קשר (לא חובה) שם מספר טלפון מספר טלפון סוג - Type -ביתמשרדתא טלפון שלוחה: כתובת דוא"ל מהו הסטטוס שלך? מהו הסטטוס שלך? עולה חדש תושב חוזר אחר הזן אחר ... מהי מטרת הפנייה לאתר? מהי מטרת הפנייה לאתר? חיפוש מידע שירות דיגיטלי זימון תור אחר הזן אחר ... ניתן לסמן יותר מתשובה אחת. מידת שביעות הרצון מהאתר שאלות במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה בכלל לא האם את או אתה מרוצה מהשירותים שהאתר מספק? במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה בכלל לא האם האתר תואם את הצרכים שלך? במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה בכלל לא האם המידע באתר כתוב בצורה ברורה? במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה בכלל לא האם מצאת בקלות את המידע שחיפשת באתר? במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה בכלל לא האם נכנסת לאזור האישי באתר? האם נכנסת לאזור האישי באתר? כן לא האזור האישי מידת שביעות הרצון מהאזור האישי שאלות במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא האזור האישי קל להתמצאות במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא האזור האישי נוח לשימוש במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא קל לבצע פעולות באזור האישי במידה רבה מאוד במידה רבה במידה בינונית במידה מועטה כלל לא אלו שירותים נוספים היית רוצה לראות באזור האישי? לא נכנסתי לאזור האישי מדוע לא נכנסת לאזור האישי? מדוע לא נכנסת לאזור האישי? נתקלתי בקושי ברישום למערכת ההזדהות הממשלתית אין לי צורך באזור אישי לא ידעתי שקיים אזור אישי אחר הזן אחר ... נשמח לתגובות או הערות שיסייעו לנו לשפר את אתר האינטרנט: Leave this field blank