מערך הדיגיטל הלאומי

סקר צרכים של בעלי עסקים לטובת שיפור השירותים הדיגיטליים הממשלתיים

שלום רב,

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומערך הדיגיטל הלאומי מעוניינים להכיר טוב יותר את החסמים, האתגרים והקשיים העיקריים והחשובים ביותר של עסקים בבואם לקבל שירות מגופי הממשלה השונים. זאת כדי שנדע היכן חשוב להשקיע משאבים (טכנולוגיים ואחרים) לטובת שיפור חווית העסק בשימוש בהם. תשובותיכם ישמשו אותנו ככלי תומך החלטה לתעדוף ופיתוח כלים לעסקים, ולשיפור השירותים הדיגיטליים.

התשובות שלך יישמרו בצורה אנונימית ולא נעשה בהן שימוש נוסף מלבד לצורך המחקר, למעט המעוניינים להשאיר פרטים לטובת עדכון בתוצאות המיפוי.

(זמן מילוי הסקר הוא כ- 3 דקות)

* השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה

  • נוכחי

מאילו משרדי ממשלה/גופים ממשלתיים העסק שלך קיבל שירותים באופן פיזי/פרונטלי (כלומר בהגעה למשרד הממשלתי) בשנתיים האחרונות?

מאילו משרדי ממשלה/גופים ממשלתיים העסק שלך קיבל שירותים באופן פיזי/פרונטלי (כלומר בהגעה למשרד הממשלתי) בשנתיים האחרונות?

הזן אחר ...

מהם השירותים שהעסק קיבל באופן פרונטלי מאותם גופים?

מאילו משרדי ממשלה/גופים ממשלתיים העסק שלך קיבל שירותים באופן דיגיטלי בשנתיים האחרונות?

מאילו משרדי ממשלה/גופים ממשלתיים העסק שלך קיבל שירותים באופן דיגיטלי בשנתיים האחרונות?

הזן אחר ...

מהם השירותים שהעסק קיבל באופן דיגיטלי מאותם גופים?

מבין כל השירותים שקיבל העסק מאחד ממשרדי הממשלה/גופים ממשלתיים בשנים האחרונות (באופן פרונטלי או דיגיטלי), מהם 3 השירותים שהיה הכי חשוב לך שיהיו דיגיטליים לחלוטין?

יש בעלי עסקים שמדווחים על קשיים בעבודה השוטפת מול משרדי הממשלה. חשוב לנו לשמוע על החוויה שלך. 

האם כבעל/ת עסק את/ה חווה קשיים בהתנהלות מול משרדי הממשלה, ואם כן, איזה? (אנא בחר/י את שלושת התשובות שהכי משמעותיות עבורך)

האם כבעל/ת עסק את/ה חווה קשיים בהתנהלות מול משרדי הממשלה, ואם כן, איזה? (אנא בחר/י את שלושת התשובות שהכי משמעותיות עבורך)

הזן אחר ...

Leave this field blank