הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

תלונות ציבור

דגשים להגשת תלונה:

  • לתשומת ליבך, אנו מטפלים בתלונות, שהן טענות על אי שביעות רצון ממעשה או מחדל של הארגון או מי מטעמו. בתלונה יש מרכיב של מחלוקת, ערעור או תביעה.
  • נושא התלונה יכול שיהיה הימנעות מפעולה או פעולה שהינה בניגוד לחוק או ללא סמכות חוקית, או בניגוד למחויבות של הארגון, או בניגוד לנוהלים של הארגון או בניגוד למנהל תקין, או שיש בה נוקשות יתרה או אי צדק בולט.
     
  • אם התלונה קשורה להשתתפות בסקר – מומלץ לפנות תחילה ליחידת פניות הציבור באגף סקרים – בטופס המקוון: טופס פנייה למשתתפים בסקר.
     
  • אם טרם פנייתכם אלינו או במקביל אליה, פניתם לגורמים אחרים, יש לציין מיהם הגורמים שאליהם פניתם. אם לא פניתם לגורם נוסף - יש לציין זאת.
     
  • אנא פרטו את תלונתכם וציינו את כל הפרטים הרלוונטיים, על מנת שנוכל לבדוק את טענותיכם.

 

תודה,

 

סימה אסף
המבקרת הפנימית והממונה על תלונות הציבור ותלונות עובדים

* השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה

שם פרטי ושם משפחה

כתובת דוא"ל

טלפון

טלפון

סוג

טלפון

שלוחה:

כתובת מגורים

פירוט התלונה (אנא פרטו את כל העובדות הרלוונטיות לתלונתכם על מנת שנוכל לבדוק אותה)

Leave this field blank