שלום! כחלק מתהליך שיפור חווית השימוש באתר, נשמח להשתתפותך בשאלון קצר בממוצע זה לוקח כ-10 דקות על מנת להשתפר, חשוב לנו לשמוע את דעתך! תודה! * השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה נוכחי 1. מה הסיבה בגללה נכנסת לאתר (אפשר לסמן כמה תשובות) 1. מה הסיבה בגללה נכנסת לאתר (אפשר לסמן כמה תשובות) לקבל מידע לצפות במידע אישי לבצע תשלום להגיש תביעה לעקוב אחר פנייה/תביעה שהגשתי להגיש מסמכים להזמין אישורים ליצור קשר אחר, פרט.י: הזן אחר ... איזה סוג תשלום נכנסת לבצע? איזה סוג תשלום נכנסת לבצע? תשלום דמי ביטוח תשלום חובות בגמלאות באיזה נושא נכנסת לקבל מידע באתר? (ניתן לסמן כמה תשובות) באיזה נושא נכנסת לקבל מידע באתר? (ניתן לסמן כמה תשובות) בנושאי קצבאות והטבות בנושאי ביטוח וגבייה בנושאים אחרים: מכרזים, קרנות, פרסומים וכדומה איזה סוג מידע נכנסת לקבל בנושא זה? (ניתן לסמן כמה תשובות) איזה סוג מידע נכנסת לקבל בנושא זה? (ניתן לסמן כמה תשובות) לברר תנאים לזכאות לדעת כמה מגיע לי לדעת איזה סוגי קצבאות יש אחר, פרט: הזן אחר ... 2. האם הצלחת לבצע את הפעולה שלשמה נכנסת לאתר? 2. האם הצלחת לבצע את הפעולה שלשמה נכנסת לאתר? כן באופן חלקי לא מה מנע ממך לבצע את הפעולה שלשמה נכנסת לאתר? מה מנע ממך לבצע את הפעולה שלשמה נכנסת לאתר? לא הבנתי איפה נמצא מה שאני צריך.ה מצאתי את מה שחיפשתי אבל לא הבנתי מה אני צריך.ה לעשות מצאתי, הבנתי אבל לא עבד אחר, פרט.י: הזן אחר ... 3. כמה פעמים נכנסת לאתר עד שהצלחת להשלים את הפעולה לשמה הגעת? 3. כמה פעמים נכנסת לאתר עד שהצלחת להשלים את הפעולה לשמה הגעת? פעם אחת פעמיים שלוש פעמים יותר משלוש פעמים לא הצלחתי 4. האם מצאת בקלות את מה שהיית צריך.ה באתר? 4. האם מצאת בקלות את מה שהיית צריך.ה באתר? כן לא מה אפשר לך למצוא בקלות מה שהיית צריכ.ה באתר? (ניתן לסמן כמה תשובות) מה אפשר לך למצוא בקלות מה שהיית צריכ.ה באתר? (ניתן לסמן כמה תשובות) הגעתי למה שהייתי צריך.ה ישירות דרך חיפוש ב Google הגעתי למה שהייתי צריך.ה ישירות דרך החיפוש באתר ידעתי משימוש קודם באתר בדיוק מה אני צריך.ה ואיפה זה מה שהייתי צריך.ה הופיע איפה שחשבתי שיופיע מה שהייתי צריך.ה בלט לי בעין ישר כשנכנסתי לאתר אחר, פרט.י: הזן אחר ... מה הקשה עליך למצוא את מה שהיית צריך.ה באתר? מה הקשה עליך למצוא את מה שהיית צריך.ה באתר? היו המון אפשרויות וזה בלבל אותי החלוקה לקטגוריות לא הייתה לי ברורה לא היה ברור לי מה אני צריך.ה מתוך כל המידע שהוצג לי המשמעות של המידע / מונחים שהוצגו לי לא היתה ברורה מספיק מה שהייתי צריך.ה לא הופיע איפה שחשבתי שיופיע ניסיתי להשתמש בחיפוש וזה לא הוביל אותי לתוצאות רלוונטיות לא הבנתי באיזה אתר נמצא מה שאני צריך.ה (אתר ראשי/תשלומים/שירות אישי) תהליך ההזדהות באתר היה מסובך אחר, פרט.י: הזן אחר ... 5.כיצד היית מתאר.ת את חוויית השירות באתר? 5.כיצד היית מתאר.ת את חוויית השירות באתר? מאד לא טובה לא טובה בסדר טובה טובה מאד 6. האם פנית גם למוקד בנושא שלגביו נכנסת לאתר? 6. האם פנית גם למוקד בנושא שלגביו נכנסת לאתר? כן, פניתי לפני שנכנסתי לאתר כן, פניתי למוקד לאחר שנכנסתי לאתר לא פניתי למוקד למה פנית למוקד? למה פנית למוקד? לא האמנתי שאמצא מענה באתר מצאתי מענה חלקי באתר לא מצאתי מענה באתר אחר, פרט.י: הזן אחר ... האם מצאת מענה באתר לבסוף? האם מצאת מענה באתר לבסוף? כן לא מצאתי מענה חלקי 7. האם חיפשת מידע לטובת השלמת הפעולה באתרים אחרים? 7. האם חיפשת מידע לטובת השלמת הפעולה באתרים אחרים? לא כן פרט.י באילו אתרים: האם מצאת מידע שלא קיים באתר של ביטוח לאומי? האם מצאת מידע שלא קיים באתר של ביטוח לאומי? לא כן, פרט.י איזה מידע: הזן אחר ... 8. מהי רמת שביעות הרצון שלך מהשירות שקיבלת באתר למה שחיפשת? 8. מהי רמת שביעות הרצון שלך מהשירות שקיבלת באתר למה שחיפשת? מאוד לא מרוצה לא מרוצה נייטראלי.ת מרוצה מאוד מרוצה פרט.י: Leave this field blank