משרד החקלאות ופיתוח הכפר

שיווק ישיר מקוון

לא בסופר, לא בשוק וגם לא אצל הירקן - סקר מגדלים בנושא ערוץ השיווק הישיר

הסגרים הארוכים שאפיינו את שגרת חיינו במגפת הקורונה הצמיחו תנועה של כלכלה קהילתית, המבוססת על קשר ישיר ובלתי אמצעי בין חקלאים לצרכנים: מכירה ישירה של תוצרת חקלאית טרייה מתוך תחושה שהמחירים נוחים יותר, הסחורה טרייה יותר ובעיקר – תחושה של ערבות הדדית.  קולות רבים מבקשים למסד את התופעה ולהעתיק אותה מימי חירום גם לימי שיגרה.

לצורך חקר מגמות המסחר בתוצרת צמחית טרייה בישראל, משרד החקלאות ופיתוח הכפר מבקש לאסוף מידע על המעבר לשיווק ישיר במכירות מקוונות של תוצרת חקלאית טרייה. מידע זה יסייע לנו בגיבוש מדיניות המשרד בתחום.

אנו חסרים מידע אמין לגבי המתרחש בשיווק החקלאי הישיר - נודה לך על שיתוף הפעולה!

השאלון אנונימי לחלוטין וזמן המענה המוערך הוא 10 דקות.

לפרטים נוספים ניתן לשלוח הודעת דואר אלקטרוני ל - shaharliv@moag.gov.il

 

1 / 5

Leave this field blank